Guinardó Nights
Por aclamación popular y tras obtener el plácet de quien seguramente más tiene que perder en este asunto (juzguen Uds. mismos), procedemos a la publicación de los documentos gráficos que dan testimonio de la velada post-calçotada, de placentera memoria.
Les animo a que comenten también las fotografias individualmente. Hagan clic aquí para verlas.
A su servicio y a sus piés,
Pionente marc
Comments so far:
RSS feed for comments on this post.Share your thoughts
Line and paragraph breaks automatic, e-mail address never displayed, HTML allowed:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <code> <em> <i> <strike> <strong>
Sign up at Gravatar.com to personalize your comments!






Comment by paco
# Friday 25/Feb/05,
Putos genios, coño! Sois unos putos genios!
Comment by El segundo pingüino en tirarse al agua
# Friday 25/Feb/05,
Hosti, déu n’hi do!!! M’agradaria obrir un debat: algú recorda què fèiem a les nits, abans de que hi haguessin càmeres digitals?
Comment by berta
# Friday 25/Feb/05,
molt bé!!!!
Martí, has quedat molt guapo, no? llàstima que en una treguis la llengua i es vegin les restes de calçots…
felicitats a tots. Estem estupendos
jo crec que abans de les digitals feiem exactament el mateix, pero només en tenia constància el que no bebia. Afortunadament, avui dia podem tajarnos tots, pq ja tenim camares digitals i ja sabem que fem a les nits
berta
Comment by mrc
# Friday 25/Feb/05,
Jo crec que fèiem més o menys el mateix que ara, o altres coses, només que recordàvem el que ens convenia, i no pas tot… Que no han de ser tot avantatges!
Estic d’acord amb la Berta en que avui en dia, al contrari del que passa amb els fumadors, als bebedors se’ns ofereixen cada cop més facilitats: que si càmeres, que si viagras, que si tests d’alcoholèmia petitons…
Comment by Guinardó Connection
# Friday 25/Feb/05,
Teniu raó, fins i tot la comunitat científica ens recolza i ens anima a seguir amb aquestes pràctiques tan saludables. Mireu sino aquest interessant article:
Investigadores del University Colleges de Londres han revelado que beber alcohol puede aumentar las habilidades cognitivas, sobre todo en el caso de las mujeres.
El estudio, aparecido en la publicación especializada American Journal Of Epidemiology, enfrentó a bebedores y no bebedores en la realización de unos tests cognitivos destinados a medir la capacidad intelectual de los participantes. Los bebedores de 1 hasta 30 copas de alcohol semanales (30!!!) obtuvieron mejores resultados que los no bebedores. Los responsables de la investigación afirman que comparados con los abstemios, las personas que beben tienen un riesgo significativamente menor de que sus capacidades cognitivas empeoren.
Comment by gemma
# Thursday 3/Mar/05,
home estupendos,estupendos…?!que hi ha constancia de que ens ho vam pasar bé ,si aixó si.
A mi m’ha vingut una depre..,aquest careto faig quan he begut i estic cansada?! o és sempre aixi(absteniu-vos de fer cap comentari),realment són molt divertides,Berta estàs fantàstica. Au ens veiem un peto.